Wednesday 2 October 2013

開倉



近排真係好唔得閒 (同懶),無心記寫 blog




上篇提過 Le Creuset Private Sale (俗稱開倉)Quo-Quo 尾二日先得閒去 (實情係 E 先生日先得閒幫忙湊女,Quo-Quo 先有得去。) 朝早送完明珠小姐返學就搭車出去銅鑼灣,大約 9:20 到。遠遠已經見到條隊開始行,應該係放第一批人入酒店裡面 waiting areaQuo-Quo 晌外面排到差不多 11:00 就入到個 waiting area,再多一個鐘就入到會場。其實都唔算辛苦,晌外面大部份時間都有得坐又唔洗曬 (仲有些少風添),只係企大概 4-5 個字。

最辛苦係入到會場之後,要晌人群裡面,仲要所有都亂糟糟。好多人霸住好多貨,晌地下揀,揀完又唔放返去,一地都係。仲有好多人唔識開煲盒,扯到爛晒。Quo-Quo 一個人,要避開所有人同貨搵煲,難度極高。最終都搵唔到想要 Cassis 色大煲。諗住睇 Dune 色,但多數都有好多白點,上色唔靚。睇睇 Dune 色,忽然有個 Granite 色晌個 Dune 盒裡面,仲要無乜瑕疵添哈,你整定係我㗎嗱!


Granite 31cm Oval French Oven (HK$1800)

可以放個 22cm Round 入去,不過要反蓋先襟得埋蓋囉。

Lavender 12oz. Mug (HK$100) &
Set of 4 Champagne Glasses (HK$230)

早兩個星期 E 先生無啦啦話我無香檳杯 (其實咁多年都無㗎嗱,唔知點解而家先講喎。),咁 Quo-Quo 就叫佢自己去買啦。當然佢梗係又懶懶閒啦開始開倉之後,Quo-Quo 見到有 groupmates 買香檳杯,仲咁平,就同 E 先生彙報。所以哩 set 香檳杯係 E 先生話買Quo-Quo 只係買兩樣咋,好節制呀!



3 comments:

  1. 咦! samwei 個 comment 呢? 頭先仲晌道㗎?!?!

    samwei: 「個31 cm 好抵買 」
    開倉真係好抵呀! 大多數煲都唔過 $2000,不過就睇彩數囉,因為唔知佢擺啲乜出嚟賣。

    ReplyDelete
  2. 我有睇FB, D人真係好瘋狂, 連粒銀KNOB都會換走唔放開, 我見到好多STONEWARE好靚顏色,你只買到一個杯?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你講得無錯呀,啲人簡直癲晒。我見有啲煲無咗個 knob,有啲盒爛嘅,啲貨亂到要逐個盒開嚟驗 (我個煲個盒係 31 dune,但個煲係 31 granite)。多數人都係買 stoneware,但今年多數係粉紅同粉藍,唔啱我。

      Delete

Blogger Widgets