Friday 5 July 2013

大孖醬園


有睇開肥媽套「食平」都知道有盆鹽哩樣,個節目仲有去大孖間舖拍外景添。Quo-Quo 都想買盆鹽試下,而大孖豉油就想買好耐㗎嗱,只係一直無去開觀塘頭。上星期過開去九龍東,可以順路兜埋去買嘞。

朝早食早餐時上 LC 個毒 group 轉,groupmates 都話打過電話去大孖問,已經無晒盆鹽賣。無得賣都照去啦,橫掂 Quo-Quo 都去開頭,又唔係淨係買盆鹽。

去到大孖,見裡面有幾隻生抽,就問有乜分別。老闆就話,隻「特級生抽」係 cheap ,而隻「古法頭抽」就靚。仲有其他生抽,不過成 HK$138 一支,都係試哩兩隻平啲嘅先啦。除豉油,老闆亦極力推薦隻「豆豉蒜蓉醬」,真係好香!




Quo-Quo 就要一支特級生抽 (醃肉)、一支古法頭抽 (餸嚟食或做豉油雞、蒸魚)、一支老抽、一罃豆豉蒜蓉醬同一罃辣腐乳。要咗幾樣嘢之後就老闆盆鹽係唔係賣晒,老闆好好人,讓咗一盒畀我!


(原來晌大孖買盆鹽要用晌 Hermés Birkin 嘅策略。首先要買幾樣嘢,之後先問有無盆鹽哈哈~~~)





其實平時啲盆鹽唔難買,仲可以打定電話訂貨添。今次只係佢已經差唔多賣晒哩造盆鹽,今年雨水又多曬唔成,所淨無幾先收埋賣咋。



No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets