Sunday 31 March 2013

我返o黎喇!


各位 blogmates,我o地返oo黎喇!

唔好意思,去o左咁多日都只係 updated o左一次。我執好 d 相,就會開始 update 今次o既遊記o架喇,請你o地再等o下啦。

今次 d 戰利品唔多,最多係明珠小姐o既衫。唔知點解,香港o既小朋友衫好少做減價,但外國好多時轉季都會減到幾平。我自己就買o左幾件做 gym o既衫、兩對波鞋、同運動襪。可憐o E 先生只係買得一對波鞋!

最最最大收穫係買o Le Creuset!!!  嘻嘻... (偷笑中)
想知道我買o d 乜就要密切留意喇。



No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets