Tuesday 25 June 2013

稻庭烏冬鍋物


星期日約 E 先生晌 Sydney 表妹仲有佢個女食飯。為就住晌九龍表妹,我去圓方。Quo-Quo E 先生都係第二次 Elements 咋,因為佢位置都幾吊腳。但就係因為佢吊腳,所以佢個停車場收費好抵:

每個鐘頭 HK$15
星期一至五,消費滿 HK$180 可免費泊 4 個鐘,滿 HK$400 6 個鐘。
星期六、日同公假,消費滿 HK$180 可免費泊 2 個鐘,滿 HK$400 4 個鐘。

阿表妹話想食日本,我就話不如試哩間稻庭啦,有烏冬同鍋食。本來下晝打電話,但係佢話已經 book 滿,叫我 walk-in 喎。咁 Quo-Quo E 先生就 17:45 去到,有位後先打電話叫阿表妹出門口。


枝豆同燒雞串食住等。


枝豆 (HK$58)
明珠小姐好鍾意哩個枝豆,有得玩又有得食,仲好好營養添。

鹽燒雞肉串 (HK$52)
E 先生話有鹹,但係唧檸檬汁就啱啱好嘞。

炸日本絹豆腐 (HK$62)
炸得有過火,外面有乾同韌。


日本豚肉 Shabu Shabu (HK$520)
豚肉好靚,個湯底有味又唔覺有味精,讚!

稻庭烏冬 (HK$75)
個烏冬好滑又有咬口。

哩道啲嘢食偏貴,但料都幾靚。再追加多個稻庭烏冬,夠晒 3 1 細食。(阿表妹個女食飯仔先出可能佢哩道生意好,所以 19:30 已經不斷想收,但講好我 20:00 先要還枱㗎嘛。



No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets