Wednesday 3 July 2013

排隊



LC 週年慶其間,凡 HKID 有個 "3" 字嘅 LC 旗艦店可以半價。咁 Quo-Quo 就梗係無錯過哩個咁好機會去買恨好耐 32cm Marmite 啦。

不過週年慶咁大件事,咁多人會去,又點會咁容易畀 Quo-Quo 買到呀?!?!

Quo-Quo 第一日 (28 ) 下晝 15:00 去到,大概有 3x 人排緊隊。排 1 個鐘就有得入,但已經無晒 32cm Marmite。無其他目標,Quo-Quo 空手而回,白白排 1 個鐘。

傳聞係每日都會返貨,所有 Quo-Quo 第二朝 (29 ) 10:30 就到,今次排 4x。因為 11:00 先開門,所以今次排得較耐,2 個鐘先入到去。一入去就問有無 Marmite!  答案係!  Yay~~~

但係只係得返 3 個,1 2 橙。本來想要個紅色,因為 Quo-Quo 已經有個橙色 Multifunction Pan。不過個紅色有少少瑕疵,最後都係要個橙色。



Quo-Quo 排隊時聽見前面 3 位太太話佢想買乜買乜,但係只有其中一位 HKID 有個 "3" ,所以又要慳住用。Quo-Quo 就晌佢表示有 spare quota,可以幫佢買兩樣。大家都可以買得開心,幾好呢!


 set 係用 HSBC 信用卡積分 redeem 量杯。

Set measuring cups 可以做量器同載食物之外,佢仲有一個用途

就係做隔熱嘞哈哈



No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets