Thursday 11 April 2013

Bacon, Ground Meat & Cauliflower Gratin 白汁煙肉肉鬆焗椰菜花


(晌超市,Quo-Quo 將一個椰菜花放入車。)

E 先生:  你個椰菜花諗住點整呀?
Quo-Quo:  未知呀,我真係唔係好識煮椰菜花。只係用o黎做西餐配菜或煮椰菜花忌廉湯。未試過用o黎煮中餐,因為都唔知配乜好。
先生:  椰菜花個味咁淡,配 d 濃味oo野咪得囉。
Quo-Quo:  (心諗)  o!  講完等於無講。

!  我上網睇o下可以點整。hmm… 多數都係 cauliflower gratin 喎,得菜無肉o?  我咁懶,唔想整多個肉喎…   嘻嘻… 加埋 d 肉落去!  哈哈!  (真夠懶)

Quo-Quo:  o!  今次整 gratin,已經係新ooo架喇!





 
數量
材料
製法
1
椰菜花

洗淨、切細件。蒸或放入滾水內焯熟,備用

預熱焗爐至 180°C

100g
1
1
300g
煙肉粒
洋蔥
乾蔥頭
免治肉碎 (豬或牛)

中火炒煙肉至肥膏透明,加入已切碎的洋蔥和乾蔥頭。炒至金黃後,加入免治肉碎,炒熟、備用。
2 湯匙
400 - 500ml
1/2
1/2 茶匙
少許

牛油、麵粉
牛奶
芝士碎
乾百里香
鹽、黑胡椒碎

另一鍋內做白汁。極小火放入牛油,融化後加入麵粉,不停攪拌至均勻。逐少 ( 100ml) 加牛奶及不停攪拌,直至完全均勻及喜歡的濃稠度。加入芝士碎、百里香、鹽和黑胡椒碎,試味。芝士融化後熄火。

適量
芝士碎、麵包屑

將椰菜花、肉碎、白汁撈勻後放入焗盆,焗 15 分鐘。面層鋪上芝士及麵包屑,再放回焗爐焗 10-15 分鐘,芝士融化及表面金黃色便成。




炒煙肉、洋蔥、乾蔥頭 &免治肉碎

煮白汁



No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets