Wednesday 24 April 2013

生蠔 & 青口




Quo-Quo 上個星期睇電視見到人食蠔,挑起條筋,日日都同 E 先生講話想食蠔。到大約 5-6 日後 E 先生開始覺得煩 (E 先生 EQ 都算高,咁多日先頂 Quo-Quo 唔順。畀著係 Quo-Quo,第三日就鬧 E 先生喇! ) 終於問佢同事上次去佢屋企食蠔,晌邊間店買。之後畀 website Quo-Quo,叫 Quo-Quo 自己揀食乜。

Quo-Quo 就揀:
法國 White Pearl x 4
法國Gillardeau x 4
美國Kumamoto x 4
澳州 Live Mussels x 1kg
開蠔刀 x 1

哩間店專門賣生蠔、刺身、海產,買滿 HK$300 免費送貨。Quo-Quo 就揀 08:00 - 13:00 時段,可以有多時間去處理青口先。點知一路等到 12:50 都仲未有人打電話確定有人收貨。Quo-Quo 就打電話去哩間店問係漏單定係改送貨時段。個 staff 就話今朝出貨,佢會打去速遞公司 check 係咩事。隔大概 20 分鐘,速遞公司就打返話佢單,要 15:00 先可以送到。咁 Quo-Quo 都無咩所為,又唔係趕住要即刻食,咪叫佢 15:00 先送囉。到 15:05,間海產店個 staff 就打吓啲貨到未。當佢知道貨仲未到,就再幫手跟進。大約 15:20 速遞員就到喇,Quo-Quo 一開門佢就道歉,話今朝佢漏單。Okay,無問題,即刻簽收同畀錢。15:25 間店個 staff 又打跟進,仲話好抱歉今次個送貨時間差距咁大,佢公司下次會送返客希靈魚刺身畀我,同會向速遞公司投訴喎。Quo-Quo 就話,其實都唔算大不滿,佢同埋個速遞員都道歉囉,又唔係咩大錯,只係遲兩個鐘,無謂投訴人啦。


哩間店啲嘢都幾新鮮,價錢又 ok,都會有下次。但 Quo-Quo 都會好似今次咁,揀早送貨,just in case


(from top) Gillardeau / Kumamoto / White Pearl

青口用咗嚟白酒煮青口

E 先生話今日唔飲白酒,想飲啤酒喎。(!)




No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets