Tuesday 9 April 2013

Meon Valley -> Paulton's Park -> Windsor -> LHR - Day 13


開心o既時候過得特別快,今日係最後一日啦。


前一晚已經執o左大半行李 (要將 d 戰利品入o急嘛),今朝只係收拾埋 d 手尾同少少日用品就可以起行。我o地搭夜機,所以仲有成日時間。本來除o左去 Windsor Castle 外都唔知去邊到好,但係無喇喇比我o地發現附近有個 Paulton's Family Theme Park 裡面有個 Peppa Pig World其實 Quo-Quo E 先生都唔 '' 機動遊戲,不過明珠小姐o黎到英國之後迷上o左哩隻豬,每朝都要睇佢個卡通,仲成日提住。還掂都無地方去,就比個 surprise 明珠小姐啦。








() 細佬, George / () 家姐, 主角 Peppa

Grandpa Pig

玩到大約下晝三點我o地就離開去 Windsor


Windsor Castle

哩架 Alfa Romeo Giulietta 陪我o total o
大約 725 miles ( 1160km)

o左車就搭租車公司o shuttle 入機場,5 分鐘車程。落車o既時候又開始落雪喎即刻去排隊 claim VAT (退稅),好彩唔多人,排o左半個鐘就攪掂。(Quo-Quo 試過排個半鐘頭呀!)  跟住 check-in 、過海關後,就入 lounge o野、上網、消磨時間。兩個半鐘呀鬼咩,預o左要排隊退稅、 check-in 、過海關o架嘛點知今日咁順暢o既嗟。

bye-bye 喇英國,有緣再見啦!



No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets