Thursday 18 April 2013

大中華飯店


上個星期我 E 先生同事去大中華食飯, 聽講哩間店啲嘢好得。Quo-Quo 朝早仲去埋 gym 諗住打定個底先,拆餐勁




哩間店係幾間鋪位嚟嘅,所以分開幾個區,裡面係大排檔格局。基本上,哩到除收單、上菜同埋單,無人會理你。係呀係收單呀,因為要自己寫菜落單哩班用開電腦人,要用筆寫,仲要寫中文,真係考起呀最早到,E 先生就叫 Quo-Quo 寫定幾個,等其他人到就有些少食住先,我又可以食住等。Quo-Quo 晌香港只係讀到 4 年班就去澳洲,中文識睇多過識寫,所以要抄餐牌嘅餸名先識落單。其他人到就梗係畀佢寫啦,點知讀得最多中文 (中五) 話有幾個字唔識寫。我就叫佢好似我咁抄餐牌,哈哈你話我幾咁唔掂呀!


椒鹽白飯魚
炸得好酥,做前菜一流。

黑椒豬手
鐵板未到已經聞到好香,上檯時黑椒汁不斷滋滋聲同冒煙。
豬手煮得好淋,黑椒汁亦都好惹味。

炭燒奶豬
賣相唔錯,個皮燒得好脆,點乳豬醬同芥末醬都幾好味
但因為係奶豬,無乜肉得層肥膏,太肥膩$480 其實都幾貴。
(Quo-Quo 都係鍾意金兜記乳豬,師傅會片走肥膏,
無咁肥膩。佢嗰啲係乳豬唔係奶豬,有多肉食。)


仲有其他,但食到唔記得影相。
冰鎮墨魚片 -- 厚肉,但無味。
白灼花甲 -- 鮮甜、無沙。
臘味煲仔飯 -- 熱辣辣、大大個瓦煲上檯,有飯焦,好食。
上湯浸勝瓜 & 上湯菜心苗 -- 唔係就咁用清湯,裡面有炸蒜、冬菇片、甘筍、肉碎和竹笙。
XO 醬生菜包 -- 豆多過肉,XO 醬應該已經好夠味,再加辣椒變太辣。生菜唔知有無洗,有幾隻有翼 '朋友仔' 晌裡面。


總括講唔錯,直得一試。



No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets