Friday 19 April 2013

一個休閒早上


尋日朝早 E 先生比較得閒,有時間陪我倆食完早餐至返公司。



麥記 珍寶套餐 (HK$28.50)


哩個餐仲有個 hash brown、奶茶同一個 hotcake 無入鏡 ( hotcake 明珠小姐先記得影相)個餐好大份,飽到 lunch 都唔洗食。食完早餐就順便去超市巡,買返補給。之後就去咗SK-II 同 Aesop   samples,細細件去旅行用最



Facial Treatment Essence (10ml) & Stempower (2.5g)

Shampoo (3ml) x 4& Aromatique Hand Balm (2ml) x 2

Aesop 個店員幾殷勤同有禮貌 (好多見你只係 samples 就即刻面都黑晒)。先向 Quo-Quo 介紹佢個品牌同產品種類,之後再問對邊個種類產品有興趣。Quo-Quo 洗頭水就用完,想換過隻。店員就逐一講解,仲揀兩種畀 Quo-Quo 試上手。試完都覺得唔錯,店員就每樣畀兩包 sample Quo-Quo 拎返屋企試,再加兩款 handcream samples,都算闊綽喇。



No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets